Etiketter

søndag den 8. juli 2012

Sy tid!

Det er ikke sytid der er mest af i tiden. Men da begge unger vokser somom de fik penge for det. Ja så er jeg nødtil at finde lidt sytid. 


Det er altså lidt hyggeligt at være med mor på syværelset. Især når far servere kage :)



Det blev til 3 langærmet bluser, som rent faktisk kan nå ned til hænderne... Det er ikke noget vi tager som en selvfølge her i  huset. Og i håbet om at det rent faktisk bliver sommer i Danmark i år, så blev der også syet to kortærmet bluser.





Denne model i samme stof havde Christan også i en alder af 9 md. Den passer af gode grunde ikke mere. Men modellen og stoffet er skønt så nu blev det til en i str. 3 år. Det er lækker til en kølig sommeraften.

To ens! Laura har haft en veninde på besøg i næste 2 døgn, så da jeg var i gang med lidt sommer tøj til Laura måtte jeg helle lave to - en til hver.

Man kan vist godt sige at de faldt i god jord da de blev prøvet på :)

3 par bukser til en lille gut. En tidligere kollega kontaktede mig, da hun manglede bukser til hendes knægt. Han er en lang og tynd dreng, så det der med købe tøj går ikke helt godt. Så jeg fik et par mål. Det blev så til disse 3 par bukser. Nu håber jeg bare at de passer og falder i god jord. Hun har nemlig udelukende valgt stoffet udfra billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar