Etiketter

tirsdag den 29. juli 2014

Hvepsefanger


Lige så dejlig sommeren er, lige så frygtelig er det med alle de hvepse.
Da vi den anden aften måtte flygte ind under aftensmaden, måtte jeg hellere gøre noget ved det!

Jeg har lavet 3 hvepsefangere, så nu må se om de virker!



Vil du gøre mig kunsten efter skal du bruge en tom engangsflaske og en stump vandslange.

Skær to huller i flasken lidt mindre end vandslanges diameter. Klip to vandslange stykker a 5cm. og mas dem i hullerne.
Nu skal du blot fylde lidt lækkert i flasken til hvepsene. Hos mig fik de en øl, for det har jeg læst mig til at de rigtig godt kan lide.

Virker de, er næste projekt at lave en pæn udgave af fælden ;)

2 kommentarer:

  1. Uh, vi er også ved at drukne i hvepse, og har netop sat hvepsefangere op i dag. Håber at de virker :-)

    SvarSlet
  2. De virker rigtig godt, så næste år skal der laves en fin model :)

    SvarSlet