Etiketter

søndag den 8. juli 2012

Dyrskue i Horsens 2012

Selvom dyrskue ikke er hvad det var en gang, når man nu er arbejdsramt, så er det stadig hyggeligt.
Så lørdag drog Christian og jeg mod Horsens.

Vi fik selvfølgelig set køre, heste, får og høns i anverdens afskygninger. Men hvis vi spørger Christian så var det helt klart kaninerne der var stjerne. Også gjorde det jo ikke noget at oldefar sørgede for en man kunne klappe.

Oldefar havde skuets flotteste kanin og helt sikkert også den sødeste.

I år har jeg fået set den del af dyreskue, som jeg ellers aldrig ser! Maskinerne ;)
Horsens brændvæsen havde en stand hvor man kunne få lov at slukke ildebrænd og prøve bilerne. Især det sidste var et stort hit!



Ved gravemaskinen kunne jeg sagten havde sat Christan af om morgenen og først hentede ham sidst på eftermiddagen. I sær hvis han havde haft lommen fuld af 10ere

Mig og min Oldefar.
Det er ingen sag at se på heste, når man har en stor pose ærter og en oldefar der kan åbne dem :)

Et rigtig dyreskue kræver en rigtig madpakke, så det var der selvfølgelig også med :)

Efter 7 timers tur, så må selv en supermand overgi sig :)

Vi så altså også dyr, men da det meste forgi på armen af mig, så giver det ikke mange billeder ;) Men hyggeligt det var det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar