Etiketter

torsdag den 5. september 2013

Ammekjole

Da jeg jo har en klar forventning om at baby vælger at flytte ud på et tidspunkt, har jeg syet en ammekjole.
Hader det der med at sidde med blusen oppe over hovedet, for slet ikke at tale med kjolen ;)

Jeg har syet en model, som jeg ville gå med også selvom jeg ikke ammer. Det er bestemt ikke sidste gang denne løsning bliver valgt!


Den er syet op i en let jersey. Jeg har valgt lange ærmer da vi jo i følge kalenderen går en kold tid i møde. Længden går ca. til under knæet. Det er lidt svært at vurderer da jeg jo pt. render rundt med en fodbold på maven. Stoffet er fra lageret. Betydende at det har lagt et par år. Oprindeligt er det købt i Videbæk (som 90% af mit stof)


Her ses detaljen med lynlås i den ene raglansøm. Det kommer til at virke super godt. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Også synes jeg det ser lidt fedt ud. ren bonus :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar